Met Enterprise Support van Fundaments ontvangt u hoogwaardige Cloud Support door onze goed getrainde eerste- en, indien nodig, hogerelijns-medewerkers. Dit betekent: altijd adequate ondersteuning bij incidenten, wijzigingsverzoeken en informatieverzoeken. Daarnaast wordt er 24x7 proactief of reactief ingegrepen om ervoor te zorgen dat uw Cloud-omgeving altijd online is.
Fundaments maakt gebruik van een zeer gebruiksvriendelijke self-service supportdesk. Hierin kunt u op gestructureerde wijze meldingen, wijzigingsverzoeken en informatieverzoeken indienen. Mocht de situatie dat vereisen, dan is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen.
Onze goed getrainde eerstelijns-medewerkers bieden de juiste ondersteuning bij het meerendeel van de binnenkomende verzoeken. Mochten zij niet in staat zijn deze op te lossen, zoeken zij contact met één van de specialistische teams binnen Fundaments. Daarnaast maakt Fundaments gebruik van 24x7 monitoring, zodat we al kunnen ingrijpen voordat u zelfs maar merkt dat er een verstoring is.
Enterprise Support is vanuit Fundaments beschikbaar in twee varianten: prepaid en postpaid.
In de prepaid-variant biedt Fundaments garanties ten aanzien van respons- en/of oplostijden bij incidenten, wijzigingsverzoeken en informatieverzoeken. Prepaid Enterprise Support koopt u vooraf in, op basis van een gezamenlijk afgestemd aantal uren per maand, waarbij we het aantal uren natuurlijk periodiek toetsen op blijvende passendheid. Activiteiten van Fundaments worden verrekend met de vooraf ingekochte uren.
In de postpaid-variant biedt Fundaments alleen garanties ten aanzien van de respons- en oplostijd van major incidenten. Overige incidenten, wijzigingsverzoeken en informatieverzoeken worden op basis van best-effort opgepakt. Bij postpaid Enterprise Support worden de bestede uren achteraf gefactureerd.