Als Customer Support Medewerker bij Oxilion werk je samen met een team van vijf andere collega’s en lever je ondersteuning aan een breed scala aan klanten. Dit zijn veelal zakelijke klanten, maar ook particulieren. Jouw zwaartepunt komt te liggen op het zijn van het eerste aanspreekpunt voor deze klanten. Klantvraagstukken van zowel administratieve als technische aard en meedenken en uitvoeren van interne veranderingen draai jij je hand niet voor om.
Oxilion is een ‘label’ van het bedrijf Fundaments. Er leeft een informele sfeer en men is erg betrokken bij de organisatie. Er worden leuke uitjes georganiseerd vanuit de personeelsvereniging, er wordt samen geluncht (er zijn overheerlijke broodjes!) en elke vrijdagmiddag is een borrel #vrimibo.
Vanuit je kennis en kunde zorg je ervoor dat de klant centraal staat en gehoord wordt. Het is jouw verantwoordelijkheid om (al dan niet in overleg met de klant) tot een oplossing te komen. Hierbij krijg je voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en je kennis te verrijken. Tevens ben je verantwoordelijk voor het schrijven en onderhouden van (technische) documentatie voor onze kennisbank, www.oxilion.support.
We vereisen een proactieve instelling met een analytische blik. Je monitort problemen en vaak voorkomende vraagstukken, zowel op technisch als commercieel vlak. Je bent een teamspeler, durft vragen te stellen en investeert in jezelf.
Fundaments is vol in beweging en heeft grootse ambities. Jij bent in staat om ervoor te zorgen dat de organisatie een robuuste dienstverlening heeft en dat we – juist met jouw twist –het net iets anders (en beter) doen dan onze concurrenten. En daarvoor krijg je bij Fundaments alle ruimte: ontwikkeling van jezelf, onze producten en concepten.
Naast een passend salaris, bieden we je een stuk ontwikkeling aan met voldoende doorgroeimogelijkheden: op basis van een gedegen plan stimuleren we je met een opleidingsbudget om je verder te ontwikkelen. Je krijgt een Macbook of Dell laptop van de zaak. We hebben een aantrekkelijke pensioenregeling en je krijgt van ons 25 vakantiedagen op jaarbasis, op basis van een fulltime dienstverband. We bieden je veel vrijheid in werkplek en tijden.
Wij stellen onszelf ook nog graag even aan je voor. Fundaments levert Cloud-oplossingen en -diensten aan partners en een platform voor bedrijf kritische hostingdiensten aan zakelijke klanten. We hebben een uitdagend klantportfolio en werken samen met onze partners aan innovatieve projecten. Bij Fundaments kom je te werken in een informele en betrokken organisatie. Zo hebben we een actieve personeelsvereniging waardoor leuke uitjes worden georganiseerd. Daarnaast wordt er elke dag een verse lunch bereid en eten we dit gezellig samen op. Regelmatig is er met een vrijdagmiddagborrel tijd om met elkaar het werk na te bespreken en het weekend in te luiden.
Ben je die proactieve Customer Support Medewerker die we zoeken? Stuur dan je motivatie en CV naar [email protected] en laten we snel kennismaken!