Sluiten

Zoeken

Werken bij

Customer Support Medewerker

Shutterstock 739359772

Als Customer Support Medewerker bij Oxilion werk je samen met een team van vijf andere collega’s en lever je ondersteuning aan een breed scala aan klanten. Dit zijn veelal zakelijke klanten, maar ook particulieren. Jouw zwaartepunt komt te liggen op het zijn van het eerste aanspreekpunt voor deze klanten. Klantvraagstukken van zowel administratieve als technische aard en meedenken en uitvoeren van interne veranderingen draai jij je hand niet voor om.

Oxilion is een ‘label’ van het bedrijf Fundaments. Er leeft een informele sfeer en men is erg betrokken bij de organisatie. Er worden leuke uitjes georganiseerd vanuit de personeelsvereniging, er wordt samen geluncht (er zijn overheerlijke broodjes!) en elke vrijdagmiddag is een borrel #vrimibo.

Vanuit je kennis en kunde zorg je ervoor dat de klant centraal staat en gehoord wordt. Het is jouw verantwoordelijkheid om (al dan niet in overleg met de klant) tot een oplossing te komen. Hierbij krijg je voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en je kennis te verrijken. Tevens ben je verantwoordelijk voor het schrijven en onderhouden van (technische) documentatie voor onze kennisbank, www.oxilion.support.

We vereisen een proactieve instelling met een analytische blik. Je monitort problemen en vaak voorkomende vraagstukken, zowel op technisch als commercieel vlak. Je bent een teamspeler, durft vragen te stellen en investeert in jezelf.

Fundaments is vol in beweging en heeft grootse ambities. Jij bent in staat om ervoor te zorgen dat de organisatie een robuuste dienstverlening heeft en dat we – juist met jouw twist –het net iets anders (en beter) doen dan onze concurrenten. En daarvoor krijg je bij Fundaments alle ruimte: ontwikkeling van jezelf, onze producten en concepten.

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen van klanten met administratieve en technische vragen per e-mail en telefoon;
  • Advies geven aan klanten, waarbij je naast de beste oplossing voor de klant ook de bijhorende kosten in ogenschouw neemt;
  • Verwerken van (nieuwe) bestellingen van klanten;
  • Opvolgen van facturatietaken, bijvoorbeeld wanbetalers;
  • Bijdrage leveren aan de kennisbank door middel van artikelen schrijven en bijwerken;
  • Verhelpen van (complexe) storingen;
  • Meedenken in het optimaliseren van onze website qua tekst en opzet;
  • Input leveren voor optimalisatie van het klantportaal Mijn Oxilion;
  • Interne projecten uitvoeren om de dienstverlening te versimpelen of verbeteren.

Wat breng je mee?

  • MBO 4 werk- en denkniveau of hoger;
  • Niet bang om te bellen;
  • Humor en een teamspelersmentaliteit;
  • Zelfstandig en projectmatig kunnen werken;
  • Communicatief vaardig, zowel richting collega als klant;
  • Kundig in de Nederlandse en Engelse taal;
  • Technische kennis over Linux systemen en hosting is een pré;
  • Je conformeert je aan het informatiebeveiligingsmanagementsysteem dat van toepassing is binnen de organisatie.

Wat bieden we jou?

Naast een passend salaris, bieden we je een stuk ontwikkeling aan met voldoende doorgroeimogelijkheden: op basis van een gedegen plan stimuleren we je met een opleidingsbudget om je verder te ontwikkelen. Je krijgt een Macbook of Dell laptop van de zaak. We hebben een aantrekkelijke pensioenregeling en je krijgt van ons 25 vakantiedagen op jaarbasis, op basis van een fulltime dienstverband. We bieden je veel vrijheid in werkplek en tijden.

Wie zijn wij?

Wij stellen onszelf ook nog graag even aan je voor. Fundaments levert Cloud-oplossingen en -diensten aan partners en een platform voor bedrijf kritische hostingdiensten aan zakelijke klanten. We hebben een uitdagend klantportfolio en werken samen met onze partners aan innovatieve projecten. Bij Fundaments kom je te werken in een informele en betrokken organisatie. Zo hebben we een actieve personeelsvereniging waardoor leuke uitjes worden georganiseerd. Daarnaast wordt er elke dag een verse lunch bereid en eten we dit gezellig samen op. Regelmatig is er met een vrijdagmiddagborrel tijd om met elkaar het werk na te bespreken en het weekend in te luiden.

Ben je die proactieve Customer Support Medewerker die we zoeken? Stuur dan je motivatie en CV naar [email protected] en laten we snel kennismaken!

Deze website maakt gebruik van cookies.
We gebruiken cookies om content te personaliseren en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook gebruiken we informatie over uw gebruik van onze site voor analysedoeleinden.
Noodzakelijk
Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Marketing
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is informatie te vergaren die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze informatie wordt zo waardevoller voor ons.
Ingeschakeld Uitgeschakeld