Sluiten

Zoeken

Service & Support

Service Support Fundaments

Bij Fundaments krijgt u beschikking tot onze servicedesk waar u terecht kunt voor alle support gerelateerde vragen. De servicedesk is uitstekend bereikbaar per telefoon, e-mail en het online Fundaments-portaal.

Korte lijnen en persoonlijk contact

Onze servicedesk is het centrale aanspreekpunt voor alle meldingen en houdt zich bezig met de ondersteuning en afhandeling van vragen en incidenten.

Onze servicedesk wordt bemand door Support Engineers voor alle generieke vragen. Zij kunnen bijna alle vragen direct beantwoorden. Is er nadere analyse nodig of is er een wijziging nodig in de infrastructuur of serverarchitectuur, dan schakelt dit team direct met de juiste Infrastructure-, System- of AWS Engineers. Korte lijnen en persoonlijk contact staan daarin bij ons centraal.

Fundaments is ingericht op maximale ontzorging en realiseert al vele jaren hoge gebruikstevredenheid onder haar klanten. Persoonlijk en professioneel contact zijn niet voor niets onderdeel van onze kernwaarden en ons dagelijks beleid. Ze vormen daarmee de basis voor onze proactieve en klantgerichte serviceorganisatie. We streven continu naar maximale tevredenheid bij onze klanten.

Alle voordelen van Service & Support van Fundaments op een rij:

  • Volledige ontzorging van uw Cloud-vraagstuk;
  • Direct toegang tot Engineers met veel kennis en die snel schakelen met de 2e lijn;
  • Bij ons staat klantervaring altijd voorop;
  • Altijd direct toegang tot onze Cloud Experts die uw Cloud-omgeving volledig
    kennen.
  • Team voor verschillende disciplines van al onze diensten;
  • 24/7 beschikbaar met directe toegang tot onze engineers;
  • Hoogopgeleide experts beschikbaar, die direct tot actie overgaan;
  • Duidelijke escalatiepaden binnen de serviceorganisatie, maar ook naar de leveranciers van Fundaments.

Technische specificaties:

  • Team voor verschillende disciplines van al onze diensten;
  • 24/7 beschikbaar met directe toegang tot onze engineers;
  • Hoogopgeleide experts beschikbaar, die direct tot actie overgaan;
  • Duidelijke escalatiepaden binnen de serviceorganisatie, maar ook naar de leveranciers van Fundaments.

Heeft u hier vragen over? Wij helpen u graag!