Sluiten

Zoeken

Werken bij

Service Manager

Service Manager Fundaments

Als Service Manager onderhoud je gestructureerd periodiek contact met de klanten van Fundaments. Tijdens die contactmomenten voer je de dialoog met onze klanten over de waarde die Fundaments voor hen biedt. Door je persoonlijkheid en je handelswijze wek je vertrouwen en zorg je ervoor dat klanten je weten te vinden. Fundaments is vol in beweging en heeft grote ambities. In die ambitie vorm je een belangrijke schakel in de relatie met onze klanten en partners.

Wat ga je doen?

  • Voelspriet: je bent door de relatie die je met klanten opbouwt in staat een betrouwbaar en onderbouwd beeld over te dragen aan je collega’s binnen Fundaments over de situatie binnen de klant-organisatie. Dat geldt zowel voor politieke bewegingen en sentimenten, als voor eventuele commerciële kansen.
  • Service Level Rapportages: je valideert de automatisch gegenereerde Service Level Rapportages en bespreekt deze vervolgens met de betreffende klanten.
  • Eerste escalatiepunt: je dient als eerste escalatiepunt als er bij klanten onverhoopt ontevredenheid over de dienstverlening ontstaat.
  • Service-organisatie scherp houden: je helpt, in samenspel met de Manager Operations, dat de dienstverlening optimaal ingericht is. Dat doe je door je oor te luisteren te leggen bij klanten en eventuele wensen tot verbeteringen gemotiveerd over te brengen aan de Manager Operations.
  • Je wilt bijdragen aan het succes van Fundaments en doet dit door onder andere onze producten en services te promoten onder je persoonlijke en/of professionele netwerk.
  • Tot slot vinden we het erg belangrijk dat je je kunt focussen op het ontwikkelen van je persoonlijke vaardigheden en (technische) kennis.

Wat breng je mee?

  • Goed thuis in de Office/MS365 suite. Kennis van Power BI is een pré.
  • Minstens vijf jaar ervaring in servicemanagement of bijvoorbeeld als (presales) consultant.
  • Communicatief zeer vaardig, zowel in woord als geschrift. Je kunt de vraag achter de vraag vinden, en in dialoog met de klant uitzoeken wat er nou écht speelt.
  • Proactieve houding: je krijgt veel ruimte om deze functie naar eigen idee vorm te geven, en Fundaments verwacht van je dat je zelf de kar gaat trekken.
  • Sensitiviteit; je bent in staat stijl en aanpak aan te passen aan de situatie.
  • HBO+ werk- en denkniveau.
  • Achtergrond in de ICT-techniek in de breedste zin is een pré, ervaring met IaaS/clouddiensten een grote pré.
  • Je conformeert je aan het informatiebeveiligingsmanagementsysteem dat van toepassing is binnen de organisatie.

 Wat bieden we jou?

Naast een passend salaris, bieden we je een stuk ontwikkeling aan: op basis van een gedegen plan stimuleren we je met een opleidingsbudget om je verder te ontwikkelen. Je krijgt een MacBook of Dell laptop van de zaak en zorgen voor een mobiliteitsoplossing. We hebben een aantrekkelijke pensioenregeling en je krijgt van ons 25 vakantiedagen op jaarbasis, op basis van een fulltime dienstverband. We bieden je veel vrijheid in jouw werkplek en werktijden.

Wie zijn wij?

Wij stellen onszelf ook nog graag even aan je voor. Fundaments levert Cloud-oplossingen en diensten aan partners en een platform voor bedrijf kritische hostingdiensten aan zakelijke klanten. We hebben een uitdagend klantportfolio en werken samen met onze partners aan innovatieve projecten. Bij Fundaments kom je te werken in een informele en betrokken organisatie. Zo hebben we een actieve personeelsvereniging waardoor leuke uitjes worden georganiseerd. Daarnaast wordt er elke dag een verse lunch bereid en eten we dit gezellig samen op. Regelmatig is er met een vrijdagmiddagborrel tijd om met elkaar het werk na te bespreken en het weekend in te luiden.

Ben je die Service Manager die we zoeken? Stuur dan je motivatie en CV naar [email protected] en laten we snel kennismaken!

Deze website maakt gebruik van cookies.
We gebruiken cookies om content te personaliseren en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook gebruiken we informatie over uw gebruik van onze site voor analysedoeleinden.
Noodzakelijk
Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Marketing
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is informatie te vergaren die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze informatie wordt zo waardevoller voor ons.
Ingeschakeld Uitgeschakeld